Δευτέρα, 21 Δεκεμβρίου 2015

Δείτε την ''τελευταία θέση'' που έφτιαξαν οι αεροπορικές εταιρείες για να ρίξουν την τιμή του εισιτηρίου

"Last class" ή αλλιώς "τελευταία θέση" είναι το ανεπίσημο όνομα μίας νέας ομάδας θέσεων στα αεροπλάνα, με τις οποίες οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες σκοπεύουν να ανταγωνιστούν τις εταιρείες χαμηλού κόσμους.

Πρόκειται για θέσεις που κοστίζουν φθηνότερα από τις οικονομικές θέσεις, βρίσκονται συνήθως στο τέλος της σειράς των θέσεων και τις ονομάζουν "Last class", επειδή υπό κανονικές συνθήκες δεν θα τις ήθελε κανείς. Οι συγκεκριμένες θέσεις απευθύνονται σε πελάτες που θέλουν απλά μία θέση για να ταξιδέψουν, χωρίς προνόμια και... ανέσεις.

Αυτές τις θέσεις οι μεγάλες αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες, σκοπεύουν να τις χρησιμοποιήσουν για να "χτυπήσουν" εταιρείες χαμηλού κόστους, όπως τις Ryanair και Spirit.

H Delta Air Lines προσφέρει στην οικονομική της θέση και κάποιες θέσεις οι οποίες έχουν μείνει κενές, με πολύ χαμηλή τιμή, χωρίς σ' αυτές να προσφέρονται τα standarts των υπολοίπων θέσεων, ενώ και η American Airlines ανακοίνωσε ότι από το 2016 θα ξεκινήσει να παρέχει αυτή τη δυνατότητα.

Με το 50% των εσόδων μας να πηγαίνει στον ανταγωνισμό με αυτές της αγορές και αυτούς τους μεταφορείς (φθηνές αεροπορικές) που έχουν μεγάλη επιτυχία, ξέρουμε ότι πρέπει να συναγωνιστούμε τις τιμές τους, αναφέρει ο Scott Kirby, πρόεδρος της American Airlines.

Σύμφωνα με την USA Today, οι πελάτες της "last class", νιώθουν πολίτες δεύτερης κατηγορίας, όμως όπως σημειώνεται η νέα μόδα δεν φαίνεται να είναι προσωρινή.

Οι αεροπορικές εταιρείες, με στόχο το κέρδος θα σπρώξουν τα όρια τους όσο πιο μακριά γίνεται, σημειώνει ο Phil Derner της NYCAviation.

Και η British Airways έχει ξεκινήσει προσφορές για θέσεις 'no-frills' (µε ελάχιστες υπηρεσίες), που απευθύνονται σε επιβάτες μόνο με μία χειραποσκευή.

Πηγή